Нашият инструмент за управление на вашето разрешение за използването на бисквитки временно е неактивно. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието ви за използване на бисквитки.
НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ. ТУК И СЕГА.
Запознайте се със следващото поколение на MINI, в което легендарното усещане за Go-Kart се среща с мигновения електрически въртящ момент. Всичко, което обичате при MINI. Напълно електрическата ни гама е създадена да направи всяко шофиране незабравимо, независимо дали се движите по градските улици, или отивате на следващото си голямо приключение. Открийте колко лесна може да е електрическата мобилност – решения за безпроблемно зареждане, изживяване при шофиране, което е едновременно ефикасно и въодушевяващо, и начин на живот, който е 100% MINI.


Предимствата на електрическите автомобили.


НЕ СПИРАЙТЕ ДА СЕ ДВИЖИТЕ НАПРЕД.


ЛЕСНО ЗАРЕЖДАНЕ.


НИСКИ ТЕКУЩИ РАЗХОДИ.


ПРЕОБРАЗЕНО УСЕЩАНЕ ЗА GO-KART.


НОВОТО НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКО СЕМЕЙСТВО НА MINI.


MINI APP: ВАШИЯТ ИНТЕЛИГЕНТЕН СПЪТНИК ЗА ЕЛЕКТРИЧЕСКА МОБИЛНОСТ.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.
Температурата е ключов външен фактор, който засяга ефективността и капацитета на батерията. Това несъмнено е фактор, който може да сте наблюдавали при мобилния си телефон – батерията му също е ограничена при много ниски температури. С автомобила Ви е същото. Но влиянието на температурата се свежда до минимум с помощта на стратегии за оптимизирана експлоатация. А знаехте ли, че капацитетът на батерията указва и наличния Ви потенциален пробег? Освен от температурата, пробегът зависи до голяма степен от личния Ви стил на шофиране, както и от фактори за консумацията на енергия, като климатизация, товар в ремаркето, багаж и т.н. Но най-важният фактор що се отнася до стила на шофиране е избраната от Вас скорост на магистралите.
Ако трябва да заредите в движение, Вашият напълно електрически автомобил MINI ще бъде стационарно климатизиран, когато въведете DC зарядна станция като дестинация. Това означава, че високоволтовата батерия ще бъде настроена за оптималната работна температура, когато достигнете дестинацията си, което ще увеличи капацитета за зареждане и ще намали времето за зареждане.
Капацитетът на енергопреносната мрежа не е големият проблем, както повечето хора смятат. Досега навлизането на електрическите автомобили на пазара в ЕС беше много предвидимо и електрическата мрежа непрекъснато се развива паралелно с това. Така че няма нужда от нови мощности за производство на електроенергия в близко бъдеще. Компаниите за комунални услуги имаха време да планират предварително. Ситуацията обаче е специфична за всяка държава. Например в Северна Европа еволюцията е по-лесна поради мощните електрически мрежи и електрическото отопление, които вече са налице. В други части на Европа еволюцията е малко по-трудна поради монофазните енергийни системи и по-старата инфраструктура. Но това се решава бързо. Всъщност дори има „неочакван“ обрат в тази насока, тъй като електрическите автомобили могат да осигурят жизненоважен източник на гъвкавост за енергийната система. Вместо да представляват заплаха за стабилността или капацитета на мрежата, електромобилите действат като големи батерии на колела. Те позволяват енергията да се съхранява и използва по-късно. През следващите няколко години ще имаме набор от зарядни устройства за електромобили, използвани като обобщени резерви.
Електрическите задвижвания имат много по-малко движещи се части от двигателите с вътрешно горене (ДВГ), което означава, че електрическите автомобили могат да бъдат по-евтини за поддръжка, особено като се има предвид, че обслужването обикновено струва по-малко в сравнение с автомобил с ДВГ. В допълнение към спестяването на разходи за обслужване, по-ниските разходи за използване на електричество за захранване на вашия автомобил, когато зареждате у дома, могат да се натрупат с течение на времето, увеличавайки вашите спестявания още повече. Въпреки това, макар че има аспекти на притежаването на електрически автомобили, които са очевидно по-евтини от разходите, свързани с автомобил с ДВГ, можете да очаквате цените на традиционните автомобилни части като гуми и спирачни накладки да са приблизително същите.