НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКОТО СЕМЕЙСТВО НА MINI.

Запознайте се с нашето напълно електрическо семейство на MINI и открийте модела, който отговаря идеално на Вас и Вашите нужди. Научете всичко за нашите модели, зареждане и пробег тук.

НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКО MINI ACEMAN.

  • Специално създаден, напълно електрически кросоувър SAV за превъзходна гъвкавост
  • Наелектризиращо go-kart усещане и превъзходна аеродинамика
  • Пробег до 406 км (WLTP)
  • Завладяващо изживяване в интериора с изключителен 240 мм OLED дисплей
  • Отличителен, компактен екстериорен дизайн и стилен, минималистичен интериор

MINI Aceman E

MINI Aceman SE

MINI JCW Aceman

Мощност

135 кВт
290 Нм
160 кВт
330 Нм
190 кВт
350 Нм

0 – 100 км/ч

7,9 секунди 7,1 секунди 6,4 секунди

Максимална скорост

160 км/ч 170 км/ч 200 км/ч

Пробег (WLTP)

305 км 406 км 345 – 355 км

Капацитет на батерията

53,5 кВтч 53,5 кВтч 49,2 кВтч

Зареждане у дома

AC зареждане 0 – 100%

4:15 часа
11 кВт
5:45 часа
11 кВт
5:30 часа
11 кВт

Обществено зареждане

DC зареждане 10 – 80%

28 мин
до 70 кВт
31 мин
до 95 кВт
31 мин
до 95 кВт

НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКО MINI COOPER.

  • Пето поколение на легендарния хечбек MINI 3 врати
  • 100% наелектризиращо go-kart усещане
  • Увеличен пробег до 400 км
  • Предлага се в две различни нива на наелектризираща динамика

MINI Cooper E

MINI Cooper SE

MINI JCW Electric

Мощност

135 кВт
290 Нм
160 кВт
330 Нм
190 кВт
350 Нм

0 – 100 км/ч

7,2 секунди 6,7 секунди 5,9 секунди

Максимална скорост

170 км/ч 180 км/ч 200 км/ч

Пробег (WLTP)

305 км 400 км 364 – 371 км

Капацитет на батерията

40,7 кВтч 54,2 кВтч 49,2 кВтч

Зареждане у дома

AC зареждане 0 – 100%

4:30 часа
11 кВт
5:15 часа
11 кВт
5:15 часа
11 кВт

Обществено зареждане

DC зареждане 10 – 80%

28 мин

до 75 кВт
30 мин
до 95 кВт
30 мин
до 95 кВт

НАПЪЛНО ЕЛЕКТРИЧЕСКО MINI COUNTRYMAN.

  • Нашият първи напълно електрически градски SAV със задвижване на четирите колела
  • Увеличена дължина и височина за повече простор, пространство за краката и главата
  • Перфектна комбинация от стил, гъвкавост и устойчивост 
  • Стабилният авантюрист предлага повече комфорт и безопасност дори извън утъпканите пътища
  • Увеличен пробег до 426 км

MINI Countryman E

MINI Countryman SE ALL4

Мощност

150 кВт
250 Нм
230 кВт
494 Нм

0 – 100 км/ч

8,9 секунди 5,8 секунди

Максимална скорост

170 км/ч 180 км/ч

Пробег (WLTP)

440 км 420 км

Капацитет на батерията

64,7 кВтч 64,7 кВтч

Зареждане у дома

AC зареждане 0 – 100%

6:30 часа
11 кВт
3:45 часа
22 кВт

Обществено зареждане

DC зареждане 10 – 80%

29 мин
до 130 кВт
29 мин
до 130 кВт

УВЕЛИЧЕТЕ МАКСИМАЛНО ВАШИЯ ПРОБЕГ.

Нулеви емисии на пътя, много забавление зад волана. Нищо не може да се сравни с шофирането на електричество. Но как да увеличите пробега на батерията на Вашия електромобил, за да извлечете максимума от всяко едно приключение?

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.

Възможно е да зареждате Вашия изцяло електрически автомобил MINI от мрежата, както всеки друг уред или устройство, като използвате предоставения сериен кабел за зареждане, който може да се включи във всеки обикновен домакински контакт. Този метод на зареждане обаче може да бъде много бавен и специалното домашно зарядно за електрически превозни средства е много по-добър, по-безопасен и по-бърз вариант. MINI предлага допълнителни опции за зареждане като оригинална MINI Wallbox, която Ви дава удобна, по-бърза алтернатива с мащабируема мощност на зареждане и специална трифазна 11 кВт връзка. Или интелигантна домашна зарядна станция, предоставена от нашия партньор Pod Point, предлага безопасно и интелигентно зареждане със стандартна инсталация, включена в цената.

Студеното време наистина може временно да намали пробега на електрическото превозно средство с около 10 – 12%. Но в днешно време повечето електромобили така или иначе имат пробег от 250 – 300 км. Напълно достатъчно за всекидневните пътувания. И благодарение на конструкцията си, те са много по-ефективни през зимата, отколкото хората си мислят. Може да се каже, че те се представят по-добре при сняг от конвенционалните автомобили поради ниското разположение на батерията, което води до по-нисък център на тежестта. Вашата най-добра защита при студени дни е да не позволявате зарядът на Вашето напълно електрическо MINI да спадне под 20%. Това служи като резерв в случай че батерията е твърде студена и трябва да черпи от вече съхранена енергия, за да започне процеса на зареждане. Освен това, за да се зарежда ефективно, батерията на Вашия автомобил е добре да е в определен температурен диапазон – 15 до 25°C. Ако навън е наистина студено, батерията трябва първо да се загрее, за да може да се зарежда при по-високи скорости. Така че, ако е възможно, дръжте автомобила си в гараж, за да не се влияе толкова много от външната температура.

Капацитетът на енергопреносната мрежа не е големият проблем, както повечето хора смятат. Досега навлизането на електромобилите на пазара в ЕС беше много предвидимо и електрическата мрежа непрекъснато се развива паралелно с това. Така че няма нужда от нови мощности за производство на електроенергия в близко бъдеще. Компаниите за комунални услуги имаха време да планират предварително. Ситуацията обаче е специфична за всяка държава. Например в Северна Европа еволюцията е по-лесна поради мощните електрически мрежи и електрическото отопление, които вече са налице. В други части на Европа еволюцията е малко по-трудна поради монофазните енергийни системи и по-старата инфраструктура. Но това се решава бързо. Всъщност дори има „неочакван“ обрат в тази насока, тъй като електрическите автомобили могат да осигурят жизненоважен източник на гъвкавост за енергийната система. Вместо да представляват заплаха за стабилността или капацитета на мрежата, електромобилите действат като големи батерии на колела. Те позволяват енергията да се съхранява и използва по-късно. През следващите няколко години ще имаме набор от зарядни устройства за електромобили, използвани като обобщени резерви.

Електрическите задвижвания имат много по-малко движещи се части от двигателите с вътрешно горене (ДВГ), което означава, че електрическите автомобили могат да бъдат по-евтини за поддръжка, особено като се има предвид, че обслужването обикновено струва по-малко в сравнение с автомобил с ДВГ. В допълнение към спестяването на разходи за обслужване, по-ниските разходи за използване на електричество за захранване на Вашия автомобил, когато зареждате у дома, могат да се натрупат с течение на времето, увеличавайки Вашите спестявания още повече. Въпреки това, макар че има аспекти на притежаването на електрически автомобили, които са очевидно по-евтини от разходите, свързани с автомобил с ДВГ, можете да очаквате цените на традиционните автомобилни части като гуми и спирачни накладки да са приблизително същите.

Всичко е свързано с поддържането на батерията Ви във възможно най-добро състояние за възможно най-дълго време. Напълно безопасно е да заредите електрическия си автомобил до 100%, но литиево-йонните батерии, които захранват повечето електромобили, са най-ефективни при работа в диапазони от 20 до 80% – като скоростите на зареждане се забавят значително, след като се достигне границата от 80%. Така че можете да заредите до 100%, но ако можете да го избегнете, батерията ще Ви се отблагодари в дългосрочен план.

Както и при автомобил с конвенционално задвижване, стилът на шофиране също влияе върху пробега при електрически автомобил. Като цяло, предвиждащият, спокоен и плавен стил на шофиране оптимизира Вашия пробег. Ако например намалите скоростта си по магистралата от 130 км/ч на 110 км/ч, можете значително да увеличите пробега си. По време на рекуперация, тоест всеки път, когато вдигнете крака си от педала на газта, кинетичната енергия се преобразува в електрическа енергия и се подава в батерията – и в резултат на това получавате допълнителни километри пробег.

Чрез предварително загряване на батерията Вие не само подобрявате скоростта на зареждане (особено при ниски температури) и ефективността, когато шофирате, но също така спомагате за поддържането на доброто състояние на Вашата батерия.

Най-добре е да поддържате заряд между 20 и 80 процента. Възможни са по-ниски или по-високи нива, но за да оптимизирате живота на Вашата батерия, се препоръчва да останете между тези граници. В менюто на Вашия автомобил можете лесно и удобно да зададете целевото си зареждане на 80 процента, така че никога да не се притеснявате за това. Това трябва да покрие всичките Ви всекидневни нужди при шофиране. Ако наистина имате нужда от повече, просто задайте по-високо ниво на зареждане.

Нормално зареждане с променлив ток (AC): Това зарежда автомобила Ви ефективно, предимно през нощта, но също и през деня. В сравнение с домашния електрически контакт, AC зарядната станция осигурява повече мощност и може да зареди батерията само за няколко часа. Този тип зарядна станция накратко се нарича AC станция за зареждане. Бързо зареждане с прав ток (DC): DC станциите за бързо зареждане са по-добрият вариант, когато трябва да заредите автомобила си бързо. Те могат бързо да презаредят батерията на Вашия автомобил – докато пазарувате или хапвате, например. Процесът на зареждане продължава между 30 и 40 минути. Този тип зарядна станция накратко се нарича DC станция за зареждане.

Когато става въпрос за пробег, напълно електрическото MINI Cooper E Ви осигурява до 305 км (WLTP), докато MINI Cooper SE осигурява до 400 км. Това вероятно е повече от достатъчно за почти всяко пътуване, което можете да си представите.

Електрическият автомобил предлага изцяло ново, емоционално изживяване при шофиране. Благодарение на наличния още от покой въртящ момент, Вие се наслаждавате на очарователна електрическа динамика и спонтанно ускорение.

Когато шофирате, BEV не отделя емисии и следователно предлага максимална защита за околната среда.

И овен това можете да се възползвате от наличните щедри субсидии и данъчни стимули, специфични за всяка държава.

Въпреки че марката MINI е част от BMW Group, MINI е и винаги ще бъде MINI. Въпреки това е важно да се каже, че докато гамата MINI запазва целия дизайнерски усет и забавлението на оригиналното Mini, тя също така се възползва от прочутата прецизна инженерна и иновативна технология на BMW.