Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.
![MINI Service – 100% - MINI Paket Care MINI Service – 100% - MINI Paket Care](/bg_BG/home/services/recall-information/_jcr_content/main/par/contentcontainer/parsys/product_stage_copy/motion.narrow.768w.j_1612253801023.jpg)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЕРВИЗНИ АКЦИИ НА MINI.
Подобренията на автомобили от серийното производство или сервизните акции са мерки, свързани с отклонения при проектирането или производството, които могат да имат влияние върху безопасността при експлоатация или върху качеството на автомобила. Разбира се, ние се чувстваме отговорни за качеството и безопасността на нашите продукти.
Ето защо създадохме функция за търсене. Можете да я използвате, за да проверите дали вашият автомобил е обект на сервизна акция. Ако е така, вашият MINI партньор с удоволствие ще ви окаже съдействие по всяко време; без допълнителни разходи за вас.
ОТГОВОРИ НА НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
Какво означава VIN?
Всеки автомобил има уникален номер шаси (VIN), който винаги се състои от 17 символа (букви и цифри).
Къде да намеря 17-цифрения VIN на автомобила си?
В автомобила
- На таблото
- На рамката на вратата
- В двигателния отсек
- При резервната гума (ако има такава)
Кой плаща за обслужването/разходите за ремонт?
MINI поема всички разходи в случай на техническа или сервизна акция, свързана с безопасността.
Ако за вашия автомобил има актуална техническа кампания или сервизна акция, тук можете да си запишете час онлайн или да потърсите МINI сервизен партньор в близост до вас.
Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с вашия МINI сервизен партньор или нашия МINI център за обслужване на клиенти на:
Тел: 0800 21 55 55 (в Германия)