Нашият инструмент за управление на вашето разрешение за използването на бисквитки временно е неактивно. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието ви за използване на бисквитки.
КОРОНА. MINI ИНФОРМАЦИЯ.
Скъпи клиенти,
Нашата мисия е предоставянето на цялостно и пълноценно обслужване на всички клиенти и любители на марките BMW, MINI и BMW Motorrad. Към настоящия момент основeн приоритет за нас са безопасността и грижата за здравето на нашите клиенти, партньори и служители.
В новата за всички нас ситуация, предизвикана от пандемичното разпространение на Коронавирус (COVID-19) ние разбираме загрижеността на всеки относно неговото здраве и здравето на неговите близки. Затова предлагаме набор от мерки, съобразени с последните наредби от Министерство на здравеопазването на Република България, инструкциите на Световната здравна организация и политиката на BMW Group.
Искрено се надяваме, че заедно ще успеем да запазим спокойствие, без да подценяваме ситуацията, която напомня, обществената отговорност на всеки от нас.
По-долу ще откриете информация относно предприетите мерки за сигурност, както и как можете да се свържете с нас.
Сърдечно благодарим за разбирането и търпението в този труден момент,
Екипът на MINI
Последно обновен: 23.03.2020.
MINI КОНТАКТ.
Препоръчваме на всички клиенти да отправят запитванията си онлайн или по телефон.
Можете да се свържете с нас всеки делничен ден между 09:00 и 17:00 часа.
ТЕЛЕФОН: 0800 20230
ИМЕЙЛ: info.bg@bmwgroup.com
СОЦИАЛНИ МЕДИИ: Facebook, Instagram
Можете да се свържете и директно с дилър на MINI.

ДИЛЪРСТВАТА НА MINI.
Работят ли MINI дилърствата?
Заявих пробно шофиране и среща в дилърство на MINI. Какво да очаквам?
Имам нужда да сервизирам автомобила си. Как може да се случи?
Продължаваме да предлагаме сервизни услуги, за да гарантираме необходимата мобилност, дори предвид настоящата ситуация. За ваше удобствно всички наши оторизирани дилърства и сервизи предлагат услугата сервиз "От врата до врата" - взимане на автомобил от посочен от Вас адрес, както и онлайн записване за час в сервизите. Освен това се предлагат пълна дезинфекция на автомобила след сервизиране, както и използване на кутия за оставяне на ключовете. При необходимост има възможност за видео комуникация, както за допълнително открити неизправности, така и за приключване на ремонта. Моля, свържете се с вашия MINI сервиз по телефона или онлайн или посете сайта, за да научите повече.
Поръчах нов автомобил. Ще бъде ли доставен навреме?
Как бих могъл да закупя MINI автомобил в момента?
Мога ли да запазя час за сервиз?
Можете лесно да запазите час за сервиз като попълните онлайн форма. Моля изберете дилър и последвайте съответния линк:
Ауто Бавария: https://plan.soft-nrg.com/group/Unke1zxXs59KIHSClOT5aGRLqRTDNoGaOOoWg8eGfBdreIpIlEROwA/express
М Кар Варна: https://plan.soft-nrg.com/group/JtVI1BHSJvsSMZ-mWF0nB_ftBsRAhUQeReE1DX72Y8gMQMFqGtaFyg/express
М Кар София: https://plan.soft-nrg.com/group/Gq0VReW3iQKiwiPyzyxJL2NWcW0mzFudN-9XO23eEYU-zW6DoP-b1A/express
Има ли промяна в датата на изтичане на вашата гаранция и вашите сервизни пакети, които са засегнати от Covid 19?
Ние поемаме грижата за вашето спокойствие и гаранцията на автомобила ви.
Ангажираме се да подкрепим клиентите си, засегнати от ограниченията наложени в борбата с COVID 19, като подсигурим удължаване срока на гаранцията, която изтича през този период. На автомобили, чиито край на гаранцията е след 16 март 2020, удължаваме покритието до 31 май 2020 г., за да ви дадем повече възможности да планирате посещението си съобразно динамичната ситуация. Удължаването се отнася и за прегледите, преди изтичане на гаранционния период, които също ще бъдат изпълнявани в указания срок. Необходимо е клиентите, да се свържат със сервизен партньор на MINI , за да се уговорят за удобни дата, начин на взимане, обслужване и доставка на автомобила обратно. Моля, свържете се с вашия MINI сервизен партньор по телефона или посетете неговата онлайн страница, за да научите за актуалните възможности, за да ви обслужим при пълна дезинфекция на автомобила още сега. Повече информация за контакт можете да откриете тук: https://www.mini.bg/bg_BG/home/mini-centres/mini-dealer-locator.html
КОМПАНИЯ.
Как процедира MINI в случаи на заразени служители?
Какъв е статусът на заводите?
MINI засегнато ли е?
Заводът на MINI в Оксфорд отворен ли е още?
ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ.
Как мога да се предпазя?
Как сигурно да дезинфекцирам моя MINI автомобил?
Следната смес алкохол-вода е обявена за ефективна срещу Корона вирусите и се препоръчва от BMW Group:
• Смес етанол-вода (80% етанол, 20% вода)
Инструкции за приложение.
Моля, навлажнете само повърхностите - внимавайте да не пропуснете течността в пролуки като фуги или шевове. Изчакайте 30 секунди и почистете повърхността със суха и мека кърпа. Изхвърлете използваната кърпа.
Ако не ви е наличен одобрен от BMW Group почистващ продукт, препоръчваме да използвате смес от етанол и вода в съотношение 80:20 за дезинфекция на интериора на автомобила и да продължите както е описано по-горе.
В случай, че са налични само по-ниски концентрации на алкохол, също продължете както е описано по-горе. Допълнително почистете повърхностите с препарат и подсушете повърхността с мека и суха кърпа. Изхвърлете използваната кърпа.
Други продукти за почистване.
Не можем да оценим или препоръчаме нито един почистващ продукт от пазарната мрежа, ако съставките не са известни на BMW. Това означава, че други почистващи препарати или дезинфектанти също биха могли да дезинфекцират, но могат и да оставят петна или дори непоправими повреди по вътрешните повърхности на автомобила. Особено върху тапицериите и кожените седалки.
Моля, имайте предвид, че дезинфектантите не бива да се използват вместо почистване, тъй като те не премахват замърсяванията. Затова моля не пропускайте редовното почистване на автомобила, тъй като микроби се натрупват под мръсотията.